zaterdag 28 april 2007

Mijn munitiekamer in de pvmultimedia seo contest

Ik heb dit al eens eerder gezegd: iedereen heeft aan het begin van de contest al hun eigen websites al vol gegooit met links naar hun pvmultimedia seo contest pagina. Ik niet. Waarom zou ik? Dat kan ik altijd nog doen als het nodig is. Stel je voor dat ik op 1 sta, en ik gooi op alle pagina's van mijn andere websites een link naar de pvmultimedia seo contest blog, dan heb ik een vaste sterke positie en ik heb niet al die tijd mijn andere websites vervuild met links naar deze bagger blog. En als ik niet op 1 sta aan het einde van de contest, maar op de 3e plek zoals nu, zou dit de laatste druppel voor google zijn om deze blog op de eerste positie te zetten voor de pvmultimedia seo contest.

Dus ik ga, om jullie een beetje angstig te maken, maar even mijn munitiekamer openbaar maken.

- 2 x backlinks van een site met tienduizenden pagina's
- 2 x backlinkbommen
- een zooitje web 2.0 optimalisatie
- En dan heb ik ook nog mijn laatste ranking boost, die jullie allemaal waarschijnlijk zijn tegengekomen maar waar jullie nog geen idee van hebben waar het voor is, of waarom ik het doe. Maargoed, dat zal ik allemaal over een tijdje pas uitleggen.

Ik denk dat ik vandaag maar even mijn eerste backlink bom ga gebruiken. Ik ga natuurlijk niet in specifieke details bloggen, maar ik zal even een mooi overzichtje geven van wat het ongeveer inhoud.

Stel je het volgende voor:
- Websites zullen zonder dat je ze hoeft te vragen je backlink plaatsen, ze zijn er zelfs blij om!
- De backlink zal de anchor text pvmultimedia seo contest hebben.
- De backlink zal op een pagina staan die over de pvmultimedia seo contest gaat, topic related dus!
- Iedere website is onpage geoptimaliseerd
- Iedere website heeft duizenden pagina's met interessante indexeerbare content

Vermenigvuldig dit bovenstaande met ongeveer 200 websites en je hebt ongeveer het effect wat deze blog zal krijgen van deze backlinkbom. Dit is dus eigenlijk de eeuwige jachtvelden van de SEO.

Let op! Het is allemaal white hat, ik doe niets wat niet mag van Google, ookal zou je dat wel kunnen denken als je dit hierboven allemaal leest.

1 opmerking:

Unknown zei

Spannend verhaal, ik ben benieuwd waar het precies om gaat...

Gr.: Daan, van www.seocontest.nl