vrijdag 27 april 2007

Wat moet ik met die title tag?

Ik weet niet wat ik met die title tag aan moet, iedereen heeft er pvmultimedia seo contest in staan, maar dat vind ik maar niks, dat trekt niet de aandacht! Ik wil dat mensen op deze blog komen en met interesse deze blog lezen, en een manier om dat te doen is om op te vallen! Dus iets anders dan die pvmultimedia seo contest in de title.

Eerst had ik "haha, ik win!" als title, maar toen werd ik naar de 3e pagina geknikkerd. Ik was dus iets te voorbarig. Dus ik veranderde de title in "hmmm... misschien win ik toch niet?!". Maar aangezien ik nu al op de 4e plek in google sta (zie vorige post) lijkt het er op dat ik toch wel een kans maak om te winnen. Maar wat moet ik dan als title nemen? Ik heb nu maar gekozen voor "Pfoe, wat is het warm buiten!" maar zou dit de aandacht van jullie trekken?

Reageer in de comments of je misschien een betere title weet!

Geen opmerkingen: