zaterdag 7 april 2007

Tijd om eens te gaan beginnen

Zo nu hebben jullie allemaal wel weer genoeg op hoge posities gestaan, het is nu tijd dat ik even serieus mee ga doen, de laatste weken heb ik eigenlijk alleen een beetje zeer nuttige posts geschreven, en een klein aantal backlinkjes erbij gekregen (vandaag weer 19 van verschillende domeinen). Maar dat maakt geen onderscheid tussen de goeien en de goeien. Daarom is vandaag de dag dat ik langzaam ga beginnen met een paar mooie backlinks. Ik ga niet vertellen van welke site, nee, daar ben ik dan weer te kinderachtig voor. Maar ik ga wel even opscheppen over de links zelf. Gewoon omdat ik het zulke mooie links vindt, en jullie hebben er ook wat aan, dit zijn namelijk allemaal optimalisatie tips voor je backlinks!

Nougoed hier komen ze:
- De backlinks komen op 4 sites te staan, waarvan 1 pr 5 en 2 pr 6, en eentje onbekend
- De sites waar de backlinks op staan hebben duizenden pagina's kwalitatieve content
- De pagina waar de backlink op komt te staan mag ik zelf schrijven, ik kan dus een content gerelateerde pagina maken.
- De backlink komt niet tussen duizenden andere links te staan
- De backlink wordt geplaatst met de anchor tekst pvmultimedia seo contest
- De websites zijn allemaal authority websites

Maargoed, ik heb al eerder geroepen dat ik op de eerste plek in Google voor pvmultimedia seo contest zou komen en dat is mij toen ook al niet gelukt, dus wees niet bang...

Geen opmerkingen: