vrijdag 27 april 2007

Officieel derde positie

Zo kinders, ik ben nu dus officieel gezien derde. Dus dat betekent 75 eurie. Maar daar doe ik het niet voor natuurlijk, ik ga voor de eerste plek!

Ik stijg nu iedere dag gestaag een plekje. 2 dagen terug nog 7, gister 6 en nu 4e plek in google. Dat gaat op zich wel snel, en dit is trouwens een stijging die ik niet vaak zie, vaak is het zo dat als je opeens in de top terecht komt eerst nog een paar dagen schommelt tussen de nieuwe en oude positie, maar niet dat je gestaag dagelijks een plek stijgt. Maargoed, dat maakt voor mij niet uit natuurlijk! Als ik maar op een mooie positie in deze SEO contest eindig.

In het topic over deze pvmultimedia seo contest op tbforum.nl staat trouwens dat iedereen een beetje ingedut is en af en toe een tekstje en een linkje erbij zet! Dus dat gaat nog leuk worden! :D Aangezien ik nog 7 backupjes achter handen heb (letterlijke verwoording van back up). Waarvan eentje echt meesterlijk is (vind ik zelf), die truuk heb ik nog nooit eerder op deze manier gedaan, maar hij gaat een klap op de vuurpijl veroorzaken zodat niemand mij meer op het laatste moment in kan halen of de nr 1 positie kan gappen. Terwijl het zo simpel is! Ik denk eigenlijk dat jullie hem al door hebben, of anders hebben jullie wel gedacht 'haha, wat een klootviool, dat doet ie helemaal niet goed'. Maargoed, we zullen zien hoe het uit pakt. Ik ga nu eerst verder met een praktisch opdrachtje over het gps systeem voor wiskunde, mazzel.

Geen opmerkingen: