dinsdag 27 maart 2007

Concurrentie in deze contest

Eindelijk is er ervaring gearriveerd in deze pvmultimedia seo contest. Ik mag zelf om een of andere duistere reden geen namen publiceren van andere pvmultimedia seo contest deelnemers en zal dat dan maar niet doen. Maargoed, het is leuk dat er een paar SEO bedrijven meedoen in deze contest. Kan ik eens een keertje bekijken hoe ze hun campagnes aanpakken. Hoe ze links opbouwen, wat ze met onsite optimalisatie doen, en hoe ze een backup boost opsparen voor als het nodig is.

Ik ga zelf misschien ook even een 'backupje' maken met deze blog. Deze zal te zien zijn door jullie als ik een tijdje een vaste positie heb. Het is namelijk de bedoeling om erachter te komen hoe sterk ik sta met ieder aspect van de optimalisatie, hier laat ik me nu even niet over uit maar als het lukt zal ik dat wel doen. Wellicht zit er ook nog een linkbaitje verschuild in dit 'backupje'.

Maargoed, genoeg misterieuze onzin over de pvmultimedia seo contest.

Geen opmerkingen: