maandag 26 maart 2007

SEO tip: Maak een site voor je bezoekers...

... en niet voor search engines. Het is al zo vaak gezegd dat het iedereen z'n strot wel uit komt, maar waarom doet niemand het dan?

Oke ik moet toegeven, in deze pvmultimedia seo contest heb ik zelf ook niet zoveel moois voor jullie lezers gecreeerd, maar daar gaat met deze post verandering in komen. Dit is namelijk de eerste post met seo tips om hoger te scoren op de keyphrase pvmultimedia seo contest! Yahoo! Wat zijn we blij met z'n allen! Maargoed, deze tip komt er dus op neer dat je kwalitatieve content moet schrijven zodat bezoekers terug blijven komen om meer te lezen. Zoals je op deze weblog kunt zien heb ik dat ook gedaan, ik ben er 3 dagen mee bezig en dit is al mijn 7e post.

Je zou misschien kunnen denken, ja maar ik wil toch hoog scoren in Google voor de termen pvmultimedia seo contest? Wat kunnen mij die bezoekers nou schelen? Nou heel veel, want Google is die bezoeker. Sterker nog, Google probeert zich in te beelden wat hij zou willen zien als ie zelf een bezoeker was. Dus dat wil zeggen dat als jij dagelijks een leuk stukje tekst toevoegd op je website, Google vanzelf vaker langs komt! En je misschien wel hoger plaatst in de zoekmachine omdat je website zo actief is! Kortom, als je nog even niet met je linkcampagne kunt beginnen omdat je nog niet geindexeerd bent (huil huil) kun je dus ook kwalitatieve content schrijven zodat je meteen behandeld wordt met respect als Google je tegen komt.

Schrijf dus veel unieke en verse content in deze pvmultimedia seo contest want misschien geeft het de uiteindelijke doorslag voor google om je op het 500 euro plekkie te zetten!

Geen opmerkingen: