maandag 26 maart 2007

Yahoo! Ik sta in Google!

Zoals de titel van deze post al zegt sta ik dus in Google geindexeerd. En dat niet alleen, ik sta ook nog eens op de 3e plek voor de termen pvmultimedia seo contest. Whoohoo! Heb ik weer even een leuk avondje, maar dat zal snel over zijn. Want zoals iedere nieuwe site zal ook deze weer verdwijnen over een paar dagen. En dat is het moment om de linkbuilding te beginnen. En dat wil niet zeggen als een razende links te gaan plaatsen op alle websites die ik in mijn bezit heb. Nee dat wil zeggen dat ik backlinks krijg van unieke ip-adressen, van lage pr websites en dat het er niet veel zijn. Oh en natuurlijk wel eenzijdig. Deze linkbuilding gaat ook geleidelijk aan, alsof het bijna echt lijkt :). Het zal dus in een soort boomstructuur gebeuren. Dit is namelijk wat Google verwacht van een succesvolle beginnende website. En aangezien Google een grote wiskunde brij is en je weet niet precies wat je bij een boomstructuur voor moet stellen, denk dan eens aan de driehoek van pascal of de rij van fibonacci. Niet dat de exacte rij overgenomen moet worden, maar het zal er ongeveer in zo'n gelijkmatigheid uit moeten gaan zien. (Of als je niet zo goed in wiskunde bent denk dan aan n*kende konijnen)

Waarom vertel ik dit in hemelsnaam? Nou, heel simpel, jullie hebben er toch niks aan! Met jullie bedoel ik dan het gros van de deelnemers aan deze pvmultimedia seo contest. Jullie hebben namelijk van het begin af aan geprobeerd jullie hele websites vol te plempen met links naar jullie eigen pvmultimedia seo contest page, dus jullie hebben waarschijnlijk al meer dan 500 backlinks, met allemaal dezelfde anchortext, dezelfde ip, dezelfde domein en dezelfde content gerelateerdheid (0%) --> DEZELFDE SPAM DUS!!! Nouja goed, ik moet eigenlijk mijn mond houden, want over 3 dagen sta ik op de honderdste plek.

Geen opmerkingen: