maandag 26 maart 2007

Naar de sportschool geweest

Zo, tijd voor eens een andere post dan iedere keer weer die pvmultimedia seo contest. Ik ben zojuist naar de sportschool geweest. Effe flink borst, rug, buik en kuiten gepakt en ik hoop dat ik morgen niet meer kan lopen. Zal wel niet lukken omdat ik de laatste setjes voor me kuiten niet af kon maken wegens me knieblessure.

Borst ging vandaag wel lekker, normaal gesproken tillen de omaatjes nog meer maar dit keer had ik toch wel wat kilootjes meer dan normaal. Ik heb daarom ook mijn schema voor borst veranderd in:
3 x 12 bench press
2 x 12 pec deck
2 x 12 decline bench press

Verder was er weer weinig pijn te lijden bij de oefening voor de onderrug en ik zit al bijna tegen full stack aan, en dat al na anderhalve maand. Dus ik zal ergens wel iets niet goed doen :(

Verder gingen de rows en de pulleys wel weer lekker. Verder nog een paar shoulder shrugs gedaan voor mijn trapezius.

En verder de buik, niet echt zwaar gedaan, maar toch zwaar genoeg om een beetje de anaboliteit in de spiertjes de stimuleren. Met een soort van crunches op een machine full stack gehaald (tering ik klink als een bacoboy). Maargoed, dit is ook het enige wat ze hebben bij mijn gym wat je nog een beetje kunt verzwaren. Verder nog 5 setjes stiff legg raises gedaan. Ze hebben er helaas geen ruimte voor dragon flags, en als ze dat wel hadden staat het natuurlijk wel een beetje raar als ik dan na 1 flag al sta uit te hijgen :D, dus die bewaren we voor thuis.

En verder, zoals elke training heb ik m'n kuiten getraind, heerlijke oefening die standing calf raise, lekker burnen en lekker squeezen. Maar dan moeten ze nu wel eens gaan beginnen met groeien!

Maargoed, genoeg persoonlijke avonturen voor vandaag, nu weer verder met waar deze blog voor bedoeld is, namelijk, de pvmultimedia seo contest.

Geen opmerkingen: