vrijdag 30 maart 2007

Een beetje een oude cache

Ik zit met een klein probleempje, het is namelijk niet mijn bedoeling om in het begin van deze contest al meteen op de eerste plek te komen. Maar omdat Google niet echt mee zit zal er niets anders op zitten helaas.

Het is namelijk zo dat de cache van mijn blog (tiende plek op pvmultimedia seo contest) van 25 maart is. En toen stond er nog heel weinig content op deze blog. En de content die er stond was peop, die ging over een pvumultimedia seo contest pizza. Pff... how low can you go! Maargoed, als de nieuwe cache verschijnt in Google zal dat dus een beetje een boost geven omdat ik in die tussentijd heel veel kwalitatieve content gepost heb, en zelfs meer dan 10 pagina's erbij heb.
Ook is het zo dat ik sinds de 25ste een aantal sterke backlinks erbij heb. Gisteren heb ik een van mijn sterkste gekregen die dus ook ieder moment zijn werk kan gaan doen. (Ik heb het wel veel over die link telkens he?) Maargoed, nog eventjes over die link, die wordt dus over tijd steeds waardevoller omdat de pagina waar die op staat ook steeds belangrijker wordt.
Maargoed, ik dwaal weer eens af. Want deze post gaat over de pvmultimedia seo contest. En hoe ik daar op 1 ga komen, zonder dat ik het wil. Maargoed, het moet dan maar...

In ieder geval alvast mijn excuses voor deze acute stijging, ik kan er ook niks aan doen.

Geen opmerkingen: