donderdag 29 maart 2007

PVMultimedia SEO Contest backlinks

Veel pvmultimedia seo contest webpagina's hebben nu een heleboel backlinks van heel veel ongerelateerde pagina's. Ik ga proberen verschil te maken, door juist weinig backlinks te krijgen, maar die wel gerelateerd zijn. Daar ga ik vandaag mee beginnen. Verder ga ik gewoon verder met het langzaam oplopende lage pagerank backlinkjes.

Tussenstand pvmultimedia seo contest
Ik sta inmiddels zevende ongeveer, das wel mooi opzich, want het enige wat veel werk was waren eigenlijk deze posts. De backlinks die ik heb gekregen en aangevraagd stelden eigenlijk niet zo heel veel voor. Dus ik heb goede hoop voor als de contest begonnen is.

Boost
Ik zal denk ik een mooie boost krijgen binnekort, omdat ik vandaag een backlink erbij krijg die veel waarde meegeeft naar deze pagina.
Even een paar leuke feitjes over de backlink:
- Het zal de enige uitgaande link op het hele domein zijn
- De pagina waar vanaf gelinkt wordt zal een zware positie hebben binnen het domein.
- En het mooiste is dat ik de enige ben die deze methode gebruikt, en dat een ringtonesite van mij op 1 staat op een hoogwaardig keyword door deze methode.

Gedurende de contest zal ik denk ik nog minstens 2 van zulke backlinks krijgen en misschien nog wat meer erbij, als ik enthousiast ga worden.

Dus schrik niet als ik over 4 dagen op 1 sta voor de termen pvmultimedia seo contest, het komt door maar 1 backlink. En ga die maar eens zoeken :)

Geen opmerkingen: