zondag 25 maart 2007

De eerste links stromen binnen

Terwijl alle andere deelnemers ruzie zitten te maken over de eerste plek, en elkaar aan het beschuldigen zijn van spam reports ben ik op zoek gegaan naar mijn eerste paar backlinks.
Dit doet me denken aan een uitspraak van een bekende bodybuilder: "You can argue about training methods all you want, I'll be in the gym, it's leg day...".

Uiteraard is iedereen nu op al hun websites links aan het zetten naar hun eigen pvmultimedia seo contest webpagina. En dat zal waarschijnlijk door google opgevat worden als een beetje te veel van het goede, en een mooie sandbox zal op zijn plaats zijn. Ik zelf ben nog niet eens geindexeerd, hoeft ook niet... als ik 31 mei maar geindexeerd ben.

De links die tot nu toe naar mijn pvmultimedia seo contest webpagina linken zijn alleen nog die van de contest pagina zelf. Ik heb al een tiental eenzijdige linksubmissions verstuurd vandaag en verwacht dat de eersten in de loop van de avond/nacht geaccepteerd worden (als amerika wakker word). Maargoed, nog maals pvmultimedia seo contest en veel succes allemaal.

Geen opmerkingen: