zaterdag 24 maart 2007

PVMultimedia SEO contest

Zo, Ten eerste: Welkom op deze weblog!

Ik zal zoals vele andere webmasters en SEO'ers meedoen aan de PVMultimedia SEO Contest. Dit is een SEO contest georganiseerd door PVMultimedia. De bedoeling is dat ik op de eerste plek in Google eindig op 1 Juni 2007 om 00:00 uur. En dat gaat moeilijk worden, dat weet ik nu al. Maar ik ben al een tijdje actief in het SEO gebeuren en heb al meerdere mooie posities in Google weten te bemachtigen. Op dit moment is mijn vaste plek als eerste hit in google op het trefwoord realtones mijn grootste prestatie. In Google.nl en .be! Maargoed, genoeg opgeschept over mijn uitermate boeiende en voor sommigen afschrikwekkende SEO kunsten.
nou.. laten we nog een maal de woordcombinatie van 500 euro herhalen: PVmultimedia SEO Contest.

Ik wens mijn conculega's veel succes toe en dat jullie allemaal een seo contest mogen winnen...

...maar niet deze :D

Geen opmerkingen: