zaterdag 24 maart 2007

Strategie om de PVMultimedia seo contest te winnen

Als eerste ga ik zorgen voor een paar backlinks, dit zullen er een stuk of 10 worden. Dan verwacht ik over een week geindexeerd te zijn in google, en vindbaar te zijn voor de zoekwoorden pvmultimedia seo contest. Dan kan ik beginnen met de linkbuilding campagne, door in een soort boomstructuur elke dag een aantal backlinks te vinden. Ik bouw dit langzaam op zodat het als een "natuurlijk" proces wordt ervaren door Google, en niet als spam. PVMultimedia SEO Contest, deze mooie woorden zullen ook vaak terug te vinden zijn op deze blog, zodat Google weet dat deze blog over PVMultimedia SEO Contest gaat. Ook zal er veel ververste content te vinden zijn in de loop van de tijd. En uiteindelijk als de tijd gaar is zal ik een klap op de vuurpijl veroorzaken door nog even google te stimuleren om mij op de eerste plek te zetten. Maargoed, dat duurt nog wel even. Nog een keertje die mooie woordcombinatie: PVMultimedia SEO Contest!

Geen opmerkingen: