zondag 13 mei 2007

De andere kant op

Kom ik net terug van het barbekjuuwen voor moederdag uit Oosterhout, blijk ik in de pvmultimedia seo contest de andere kant op te zijn gegaan! Zoals Jeffrey op zijn blog zo mooi grafisch heeft ondersteund :D. Ik sta nu namelijk op plek 8 in de pvmultimedia seo contest. Dat vind ik dan toch wel een beetje laag! Maargoed, die 450 links zijn natuurlijk nog niet allemaal goedgekeurd door de eigenaren van de websites. Zeg maar rustig dat er pas een stuk of 20 goedgekeurd zijn door de eigenaren van die websites. Dus dat komt nog jongens, daar hoeven jullie niet bang voor te zijn.

Verder zal ik misschien vandaag of morgen nog even een artikeltje voor dit blogje schrijven met een leuke SEO tip ofzo. Maar ik denk dat je daarvoor nu eerder bij Jeffrey moet wezen aangezien mijn truucjes mislukken, en het bij hem heel goed gaat! Maartoch, ik wil die ene lezer die ik heb op deze blog (Jeffrey, zie de stats onderaan :D) wel informeren met leuke SEO tips en info dus ik zal eens even gaan nadenken over een leuk artikeltje.

Geen opmerkingen: