maandag 7 mei 2007

Ik weet mijn positie in de pvmultimedia seo contest

En dan bedoel ik niet de nummer 8. Nee ik bedoel hoe mijn optimalisatie ervoor staat. Ik heb namelijk een week niets gepost, dat zou ik normaal gesproken nooit in mijn hoofd halen, maar dit keer kon het niet anders. Dus ik ging er maar meteen even een klein onderzoekje van maken. Ik heb een week lang geen verse content voor de pvmultimedia seo contest geplaatst. en ik ben van de derde plek naar de 8e plek gezakt. En wel geleidelijk. Dat is voor mij een teken dat Google een beetje begint te twijfelen of mijn webpagina wel beter is dan de anderen die nu boven mij staan. Aangezien ik van 3 naar 8 ben gezakt weet ik dat ik die deelnemers die daartussen zitten aankan met onpage optimalisatie (er van uitgaande dat zij niets uitgevoerd hebben). Oke het zal met een paar posts niet meteen weer een derde positie worden in de pvmultimedia seo contest, maar met een paar backlinkjes erbij zou het niet zoveel moeite moeten zijn. Ik moet tenslotte een week ingedutte optimalisatie inhalen! Maargoed, eerst zien dan geloven. Daarom zal mijn volgende post gaan over mijn volgende stap in de pvmultimedia SEO Contest.

Geen opmerkingen: