vrijdag 18 mei 2007

Goede onpage optimalisatie voor de pvmultimedia seo contest

Ik wil niet opscheppen, maar ik ga hier even een postje schrijven over de onpage optimalisatie van een van mijn eigen websites www.coolerealtones.nl die vandaag online is gegaan. Het gaat geen lange post worden, want ik moet zo nog naar mijn werk (als enige in heel nederland), dus ik houd het kort kuch pvmultimedia seo contest. Ik schrijf alleen even de dingen waar ik op gelet heb bij de onpage optimalisatie:

- Unieke titles
- Unieke meta description, keywords
- Alleen text in de meta tags die ook op pagina zelf voorkomt
- H1
- H2
- Paragraaf tekst met keywords bij iedere H1 en H2
- Goede interne linkstructuur
- Iedere pagina unieke content naast de javascripts
- Incontent links

Zo nu nog een keer de woorden pvmultimedia seo contest herhalen en dan snel gaan eten voor ik naar mijn zuivelafdeling van de AH moet.

Geen opmerkingen: