maandag 14 mei 2007

De beste keyword density in de pvmultimedia seo contest

De eeuwige vraag is nog steeds wat de beste keyword density is voor je webpagin, wat is te weinig? Wat is te veel? Velen vermijden de vraag door te roepen dat je een website moet maken voor je bezoekers en niet voor Google. Maar dan kan je nog steeds op je keywords letten!

De beste manier om erachter te komen wat de beste density is, is door het aan Google te vragen. En dan bedoel ik niet een mailtje sturen, maar gewoon Googlen, kijken wie er bovenaan staat, en zie wat de keyword density is.

Hieronder heb ik een paar zoektermen gekozen, en van alle termen de nummer 1 hit gekozen. Het zijn termen waar niet op 'geSEOed' wordt, dus geheel natuurlijk gemaakt door de webmaster.

Keyword - #aantal keer - %
Appels - 10 - 3.89%
Sleutel - 16 - 3.45%
enveloppen - 6 - 5.17%
lunch - 6 - 4.38%
snoer - 23 - 3.52%

Dat is een gemiddelde van 4.082%. Nu is dat natuurlijk niet echt een maatstaaf, maar het geeft wel een indicatie. En als je bekijkt dat deze pagina een keyword density heeft van 2.06% en een word count van 85 is dat misschien wat weinig in verhouding met de rest, als je naar de top 8 van dit moment voor pvmultimedia seo contest kijkt krijg je de volgende resultaten:
#1: 29 3.76%
#2: 28 4.53%
#3: 190 3.30%
#4: 26 5.12%
#5: 22 1.79%
#6: 105 3.35%
#7: 11 4.60%
#8: 16 3.38%

Dit is dus een gemiddelde van 3,729%. Hier kom ik met mijn 2,06% niet in de buurt. Ik ga dus meer spammen over de pvmultimedia seo contest, want ik moet google ook tevreden houden in deze pvmultimedia seo contest.

Ik heb trouwens de keyword density analyser van seochat gebruikt.

Geen opmerkingen: