vrijdag 18 mei 2007

PVMultimedia seo contest gewonnen

De pvmultimedia seo contest duurt nog maar een dag of 13, maar eigenlijk heb ik al gewonnen, misschien niet de 500 euries van PVMultimedia maar wel van mijn eigen websites. Ik heb namelijk bijzonder veel geleerd in deze PVMultimedia SEO Contest. Ik had namelijk altijd al wel gehoord van manieren om backlinks te krijgen enzo, maar omdat mijn belangrijkste site al op nr 1 stond en daar al stevig een half jaar staat (en de concurrentie echt om te huilen is) vond ik het niet echt nodig om me erin te verdiepen. Totdat deze PVMultimedia SEO Contest kwam. Ik heb namelijk veel meer manieren erbij gevonden om meer backlinks te krijgen! En dat kan ik nu mooi op mijn gemak gaan uit proberen op mijn nieuwe oude website www.coolerealtones.nl.
Deze site staat namelijk op nr. 18 in Google voor de term realtones. Mijn andere site www.coolerealtones.com staat op nr. 1 in Google voor de term realtones, en staat daar al een half jaar ofzo. Ik heb een uurtje promotie in coolerealtones.nl gestoken, en een kwartier een site gemaakt. Nu heb ik een nieuwe site erop gegooit en helemaal geoptimaliseerd. Hierover ga ik nog bloggen in de toekomst. Oh sjit, ben even de density vergeten, laten we er dan nog maar een keertje pvmultimedia seo contest tegenaan gooien.

Maargoed, zoals de goede ouwe James Hetfield ooit zei tijdens een van zijn concerten "I don't give a sjit" zo denk ik er ook over, het is leuk als ik deze pvmultimedia seo contest win. Maar ook zonder de eerste positie in de pvmultimedia seo contest kan ik mijn maandelijkse inkomsten verdubbelen door de pvmultimedia seo contest. Dus bedankt! Ik heb veel geleerd van jullie. (Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet verder ga met stijgen in de pvmultimedia seo contest).

Geen opmerkingen: