maandag 7 mei 2007

Terug van vakantie

Zo, hehe, ik kwam vanacht om 3 uur terug van Kreta, en moest er vanmorgen om 8 uur al weer uit voor school. Dus het kan zijn dat mijn posts niet zo helder zijn.

Ik ben dus een week op vakantie naar kreta geweest. En ik heb dus ook geen internet gehad, en het viel nog best wel mee dat ik nog op de achtste plek stond toen ik net even keek! Ik heb dus een week niet kunnen posten en daar is google niet zo dol op, dus ben ik gezakt. Ook heb ik natuurlijk een week lang mijn SEO kunsten niet kunnen vertonen terwijl anderen dat wel konden, maar een week stelt toch niet zo veel voor in SEO land. Nu ga ik er weer volop tegenaan. Er zijn nog 23 dagen te gaan en het wordt dus tijd om de laatste vuurpijlen af te schieten.

Maargoed, dat is voor latere posts.

Geen opmerkingen: