woensdag 16 mei 2007

De keyword density van pvmultimedia seo contest omhoog krikken

Zoals ik in de vorige post al zei ga ik eventjes de keyword density voor de termen pvmultimedia seo contest omhoog krikken. Want het is de bedoeling dat ik hoger ga scoren in de pvmultimedia seo contest. Trouwens, nu ik toch onzin sta te bloggen over de pvmultimedia seo contest kan ik het meteen even over mijn positietje hebben. Ik sta namelijk op dit moment op de zesde plaats. Dat komt denk ik omdat de eerste backlinks binnen droppen. De bedoeling was 550, daar heb ik mij ook aangemeld, maar het is een beetje uit de hand gelopen naar 700 (volgens Google). Gister was het nog maar een magere 70 volgens Google, dat was ook de dag van de cache. Dus wees voorbereid op een klim bij de volgende keer dat deze pagina weer gecached wordt in de pvmultimedia seo contest. Die keer zal nog wel een weekje duren, de vorige cache van deze pagina was namelijk ook van 9 mei. Nou... wat nog meer? Oja allemaal een prettige pvmultimedia seo contest en gefeliciteerd met hemelvaart.

Oja, Jeffrey, die stats werken inderdaad niet geweldig, maar het geeft een indicatie. Trouwens dat aantal browsers is over alle stats van alle websites die bij mystats zijn aangemeld. Dat wordt niet per website geteld.

Geen opmerkingen: