woensdag 9 mei 2007

Plek 5 in de pvmultimedia seo contest

Ik kijk net even, en ik zie dat ik nu opeens op de 5e plek sta in de pvmultimedia seo contest. Terwijl ik eerder vandaag gestegen was naar 6 en vanmorgen nog steeds op 7 stond. Een beetje raar, zoveel verandering op 1 dag. En de cache is nog niet eens ververst. Maargoed, het zal wel, mij hoor je niet klagen :D

Trouwens, het lijkt er op dat de anderen op Jeffrey na een beetje ingedut zijn. Bijna niemand ververst er meer content, zelfs de blogs zijn opgehouden met het schrijven van onzin. Ook is er niet echt veel verandering in de backlinks van de anderen, of Jeffrey na dan. Het lijkt erop dat het misschien wel een laatste contest tussen Jeffrey en ik gaat worden? Maargoed, er is nog een tijdje te gaan. Morgen ga ik eerst maar weer eens een paar backlinkjes erbij zoeken.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Het is wel apart, dat zelfs nu ik in een weekje op de 2e plek ben gekomen, mijn deelname nog niet echt erkend wordt. Niet erg, want de underdog positie is prettiger dan een andere, maar toch.

Wel leuk dat de z.g. expert, zoals Saku en Ulco het bijltje er al kennelijk bij neer hebben gegooid.

Unknown zei