dinsdag 29 mei 2007

advortex affiliate marketing seo overhoop

Ik doe niet meer mee aan de advortex affiliate marketing seo, als het aan google ligt dan. Uiteraard doe ik nog wel gewoon mee, maar ik ben nergens meer te vinden in Google. Nu is dit eerder gebeurt, en toen kwam ik gewoon terug in de top 10. Maar hopelijk gebeurt het nu ook, op 31 mei om een paar minuten voor twaalf, op het eerste plekkie, jemig wat zou ik me dan schuldig voelen :D. Maargoed, ik heb het idee dat dat niet gaat gebeuren, maar ondanks dat google mij niet zo aardig vind in de advortex affiliate marketing seo vind zij dat wel in de ringtonemarkt. Want ik ben weer te vinden. Ik sta weer op het eerste plekkie voor de term realtones, en nu staat zelfs een andere site van mij ook in de top 10 voor realtones, die staat trouwens ook op monofone ringtones, truetones en naam ringtones in de top 10 in Google. Nougoed, nu nog even de optimalisatie trucjes die ik in de advortex affiliate marketing seo geleerd heb doen bij de ringtone websites en voor je het weet sta ik met twee websites op de eerste twee plekken in google.

Geen opmerkingen: