donderdag 17 mei 2007

En nu wachten in de pvmultimedia seo contest

Zo, voorlopig heb ik een paar backlinkjes erbij. De websites waar de backlinkjes op staan zijn inmiddels gecached, nu moeten alleen de pagina's waar de backlinks op staan geïndexeerd worden. En dat zijn er nu 717.

Dat wordt dus afwachten in de pvmultimedia seo contest. Verder ga ik nog even deze blog verder optimaliseren door de h2 en h3 te verwisselen, pvmultimedia seo contest. Want nu is het zo dat de blogtitle de h3 is en de datum de h2, en dat is een beetje onnodig in pvmultimedia seo contest opzicht. Dus dat ga ik nu meteen even veranderen. Verder heb ik geen onzin meer om uit te kramen over de pvmultimedia seo contest, behalve dan dat door deze post de keyword density voor pvmultimedia seo contest omhoog schiet met een half procent.

edit: Leuk die blogspot templates, kan ik niet eens de h2 en de h3 aanpassen, ja wel het uiterlijk, maar niet wat er in staat. Maargoed, zonder die h2 kan ik ook de pvmultimedia seo contest winnen natuurlijk.

Geen opmerkingen: