zaterdag 19 mei 2007

Ik ga de pvmultimedia seo contest winnen

Ik sta nu wisselend op 4 en op 5, dat betekend dat ik bijna in de top 3 sta, en dat betekent weer dat het maar een paar plekkies omhoog is naar de nr1 positie, kortom ik ga gewoon de pvmultimedia seo contest winnen! Wat ook leuk is aan deze pvmultimedia seo contest is niet alleen het prijzengeld, maar ook de erkenning van andere webmasters. Als je eerste wordt in de pvmultimedia seo contest betekent dat dat je veel vragen kan verwachten van webmasters die je in willen huren voor de SEO van hun website. Waardoor je big bucks kan binnenslepen! Maar dat geld waarschijnlijk ook voor de rest van de top 5.

Maargoed, dat is voor mij allemaal niet zo heel belangrijk, ik heb al mooie posities in Google om naar te refereren. Maar het is wel leuk om jezelf te meten aan andere SEO's.

Geen opmerkingen: